Voorschriften voor retouren

Als uw bestelling niet aan uw idee voldoet of als u uw product niet langer wilt ontvangen, heeft u het recht om zich binnen 100 dagen na ontvangst van de goederen terug te trekken uit het aankoopcontract. Alleen hele producten kunnen worden geretourneerd. Het is niet mogelijk om individuele onderdelen terug te geven (bijvoorbeeld alleen de planken). De goederen moeten ongebruikt zijn en in de originele verpakking worden verzonden samen met het ingevulde retourformulier. Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de goederen volledig en netjes zijn verpakt. Individueel pakket mag niet aan elkaar worden gelijmd.

We maken geen retouretiketten. Retourneren moeten door de klant zelf worden georganiseerd. Alle kosten in verband met het rendement moeten door de klant worden gedragen.

Het retourformulier moet volledig in elk pakket worden ingevuld. Zonder dit kunnen we uw terugkeer niet accepteren. Na ontvangst van de goederen kan de registratie en beoordeling van de aangifte maximaal 100 dagen claimen. Zodra de geretourneerde goederen zijn bevestigd, wordt het bedrag terugbetaald via dezelfde betaalmethode als gekozen voor betaling van de bestelling.

Alle op maat gemaakte producten en de Logan Clothing Rail zijn speciaal gemaakt voor u en kunnen daarom niet worden geretourneerd. We raden daarom aan om de afmetingen zorgvuldig te controleren voordat we bestellen.

Klik hier om het retourformulier te downloaden en af te drukken:

Afdrukken Return Slip

 

Retourneren moeten rechtstreeks naar dit adres worden verzonden:


Rackbuddy APS, keert terug
Gammel Vardevej 66a
6700 ESBJerg, Denemarken

Belangrijk: pakketten die naar een pakketwinkel of een ander adres worden verzonden, worden niet opgehaald en worden daarom niet terugbetaald.

Pakketten die met het Hermes -bedrijf worden verzonden, worden altijd rechtstreeks naar een pakketwinkel in Denemarken gestuurd (zie informatie voor Homepage Hermes). Om deze reden kunnen we geen aangiften accepteren die bij het Hermes -bedrijf worden verzonden en het bedrag niet vergoeden.

Klachten

Controleer uw bestelling op uw volledigheid en juistheid binnen een week na ontvangst van de goederen.

Neem rechtstreeks contact met ons op via info@rackbuddy.de als uw pakket is beschadigd, is een deel van uw bestelling onjuist of is er iets niet beschikbaar. We vragen u om foto's van de getroffen producten te verzenden, zodat we uw klacht sneller kunnen behandelen.

Klik hier voor meer informatie in onze Algemene voorwaarden te lezen.


  • Recht van terugkeer

    Ongebruikte items kunnen binnen 100 dagen in de originele verpakking worden geretourneerd.

  • Omkering

    Klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren en moeten ervoor zorgen dat de goederen tijdens de levering in goede staat blijven.

  • Rug

    Vul het retourformulier in en voeg het toe aan het pakket - retourneert zonder een formulier wordt niet geaccepteerd.

  • Uitzonderingen

    Meetproducten en de Rackbuddy Logan kunnen niet worden geretourneerd of vergoed.