Als u niet tevreden bent met uw aankoop of als u van gedachten bent veranderd, kunt u de complete, ongebruikte items aan ons retourneren in hun originele verpakking binnen 100 dagen na ontvangst van uw bestelling, samen met de retourslip. Het is niet mogelijk om enkele delen van een product terug te sturen. We bieden geen retouretiketten voor elke bestelling. U bent verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat de goederen goed verpakt en in goede staat zijn. Planken en leidingen moeten veilig worden verpakt en dozen kunnen niet aan elkaar worden geplakt. 

Alle verzendkosten met betrekking tot de aangifte moeten door u worden betaald en het is uw verantwoordelijkheid voor de toestand van de goederen tijdens de levering.

De retourslip moet worden ingevuld en in elke doos worden geplaatst die u terugstuurt, zonder deze retourslip accepteren we uw retour niet. We geven terugbetalingen via dezelfde betaalmethode als de oorspronkelijke betaling zodra uw aangifte in ons magazijn is aangekomen en is gecontroleerd. Het kan tot 14 dagen duren totdat uw terugkeer is verwerkt.

Klik hier om uw retourslip te downloaden en af ​​te drukken

We accepteren geen retouren op aangepaste bestellingen en de Rackbuddy Logan en ze zullen daarom niet worden terugbetaald. Wij adviseren u om de dimensies te controleren voordat u uw bestelling voltooit.

Retourzendingen moeten rechtstreeks naar het onderstaande adres worden verzonden:
Rackbuddy APS, keert terug
Gammel Vardevej 66a

6700 ESBJerg, Denemarken

Belangrijk: pakketten die naar een pakketwinkel of onjuist adres worden verzonden, worden niet opgehaald. Pakketten die met het bedrijf zijn verzonden, worden altijd rechtstreeks naar een pakketwinkel in Denemarken gestuurd (zie Information Homepage Hermes). Daarom accepteren we geen rendementen die zijn verzonden met Hermes en zullen we niet worden terugbetaald.

Terugwinning
Controleer uw bestelling altijd binnen een week na ontvangst. Neem rechtstreeks contact met ons op wanneer u een beschadigd pakket heeft ontvangen, defecte items of stukken ontbreken. Stuur foto's van de ontvangen producten om uw klacht efficiënt en sneller af te handelen.

Klik hier om meer te lezen over onze voorwaarden en staat